Kelas Sifu Mandarin By SHO Training & Consultancy

Assalammualaikum

Salam Sejahtera. 你好


Kelas Sifu Mandarin diusahakan oleh Syarikat SHO Training and Consultancy (002310941-H) menyediakan platform latihan dan perundingan yang terbaik untuk individu atau organisasi untuk mempelajari Bahasa Mandarin, khususnya berkaitan komunikasi dan pertuturan.

Visi Syarikat kami ialah ingin melahirkan generasi celik Bahasa Mandarin dimana ianya menjadi bahasa ketiga terpenting selepas Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. Semua rakyat Malaysia terutamanya kaum Melayu perlu mempelajari Bahasa Mandarin kerana kuasa ekonomi kini dikuasai oleh China. 

Kelas yang dijalankan termasuk perseorangan, syarikat swasta, agensi kerajaan, dan untuk Umum. Antara agensi kerajaan seperti Kementerian Pelancongan, Kementerian Perdagangan Import - Export, Bahagian logistik, Bahagian Sumber Manusia (Humans Resource) menjadi keutamaan kami. 

Module yang digubah sendiri oleh Tenaga Pengajar, i.e. Cikgu Siti Hawa sesuai untuk semua lapisan masyarakat. Dimuatkan juga perbualan harian berbahasa mandarin yang sesuai dengan konteks sosial di Malaysia.